"Μη νοιάζεσαι αν σ ένα δρόμο περάσουν κι άλλοι , αφού πρώτα θά,χεις περάσει εσύ.
Αν χρειαστεί να τον ξαναπεράσεις , θα τον ξέρεις".

Αυτή η γωνιά αφιερώνεται
στήν μαμά μου Νίνα .



Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

ΧΜΘ συνέχεια 2 .

Νησί.

-Τέλος Αυγούστου ,στό Νησί -Αγαπημένος τόπος η Ανδρος. Από 4 χρονών εκεί θυμάμε τά Καλοκαίρια μου ,εκεί μέ πρωτόμαθε μπάνιο η μαμά μου , εκεί άρχισα νά λατρέυω τήν Θάλασσα καί τήν κολύμβηση.
Μεγαλώνοντας σιγά-σιγά αυτή η λατρεία αρχισε νά γίνεται πρωταθλητισμός.Μέχρι καί τά 16 μου
είμουν μέλος τού Πανελληνίου Γ.Σ. μέ δύο διακρίσεις σέ αγώνες 2 καί 3 θέση σντίστοιχα τό 1974.
Μετά βέβαια τά μετέπειτα χρόνια λόγω έλλειψης χρόνου ,ξέρετε ,,σχολεία ,φροντιστήρια ,διαβάσματα γιά Πανεπιστήμιο ,πάει η κολύμβηση .(μόνο τά καλοκαίρια μετά).
Ο γιατρός μου οπως έγραψα στήν προηγούμενη ανάρτηση μου Βουτιά πρός τά πίσω 1 μού έδωσε άδεια γιά 12ημερες διακοπές .. αναπάντεχο δώρο γιά μένα ,χιχιχιιχί,,αφού φυσικά μού έδωσε μαζί καί ένα κάρο "Οδηγίες πρός Ναυτιλομένους" πίιιιιιφφφφφ .. :P:P (πολλά μπλά-μπλά).........

Χρυσή Αμμος,μιά από τίς πιό αγαπημένες μου παραλίες ,80 χιλιόμετρα
ψιλής χρυσής άμμου ,καί γαλαζοπράσινα νερά .Οσοι έχετε πάει Ανδρο θά τήν ξέρετε .

Φωτό
"Ηλιοθεραπεία μετά τίς 5 τό απόγευμα ,πάντα καπέλο,καί ακόμα καί τότε με αντιηλιακό μέ ψηλό δείκτη "-(μπλά-μπλά :p)
"Ηπιο κολύμπι,χωρίς έντονες κινήσεις - οπως κάνουν οί γιαγιάδες καί οί παπούδες..Καλό τό κολύμπι γιά τό χέρι,αλλά μήν διαλύσουμε καί τήν εγχείρηση" -(μπλά-μπλά :p) Ελεοοοος !! πίιφφ, σέ μιά πρώην κολυμβήτρια αυτά.
"Προσεκτική διατροφή χωρίς αλάτια καί τά σχετικά ,θά παίρνεις σιροπάκι βιταμινούχο μέ σίδηρο", ξανά -(μπλά-μπλά :p)
"Καθόλου Αλκοόλ " -(μπλά-μπλά :p)- Οί μισητές καραμελίτσες Endoxan-Κυκλοφωσφαμίδη ,μπλιάαχχ,συνεχίζεται κανονικά.
"Νά προσέχεις νά μήν γλυστήσεις καί πέσεις"-πιθανό κτύπημα στό χειρουργημένο στήθος--(μπλά-μπλά :p) Τό πιό πάνω φάρμακο,μού δημιούργουσε ιλλίγκους,ζαλάδες,καί μερικές φορές μιά ψιλοαστάθεια .
"Καί τό κυριώτερο ,οτιδήποτε συμβεί ,θά μέ πάρεις στό κινητό" (εδώ δέν έχει μπλά-μπλά :p)πάλι καλά πού δέν θά εξαφανιζόταν στίς δικές του διακοπές.(από μέσα μου ..τότε είπα,αχρείαστος νά,σαι :p)

Οί μέρες μου στό Νησί ,κυλούσαν ομορφα ,τήν ημέρα ξεκουραζόμουν συνέχεια καί τό απόγευμα πηγαίναμε γιά  μπάνιο ,η Diana φυσικά παντού Αγγελος φρουρός.(-Diana ,Η κοπέλα πού είχαμε γιά νά φροντίζει τήν μαμά Νίνα πού  είχε πάθει τό εγκεφαλικό καί ηταν στό δικό της κόσμο ,καί ευτυχώς δέν πολυκαταλάβαινε πολλά από τήν δική μου κατάσταση,καί τότε είχε διπλή αποστολή ,νά προσέχει καί μένα ,ααχχ Diana,πολύτιμη η βοήθεια σου,καλή σου ώρα).
3 βραδυές πήγαμε καί στά μπαράκια καί περάσαμε απίθανα , καί τίς μπύρες μου,κατέβασα,καί τά κερασμένα σφηνάκια, από γνωστούς ,αμεεεεέ ,:p ,βρέ δέν πά νά είπε ο γιaτρός Νο Αlcohol, εγώ τό καταευχαριστήθηκα πού τό "ψιλοτσούξαμε" έστω και λίγο.Ευτυχώς δέν είχα καμία παρενέργεια από τίς 3 αυτές μου μικρές ατασθαλίες,χιχιχιχί !!(παράδοξο βέβαια αλλά συνέβη).

Χρυσή Αμμος,(ιδια με τήν προηγούμενη είναι ..αλλα από άλλη γωνία)
εδώ εκανα τά μπανάκια μου .

Φωτό

Ετσι πέρασαν οί 13 ημέρες μου (πήρα παράταση από μόνη μου ,αλλη μιά μέρα,χαχαχά) στό Νησί,περάσαμε υπέροχα, γέμισα εικόνες "φυσιολογικής ζωής",φούλαρα τίς "αρρωστούλικες"μπαταρίες τού μυαλού μου,καί πήρα πολύυυ Δύναμη γιά τήν συνέχεια.
Τήν Τελευταία μέρα πού θά φέυγαμε γιά τήν Νεφοσκεπή Αθήνα,άρπαξα μιά Ιωση καί ανέβασα πυρετό,(η γκαντεμιά πού λέγαμε καί στά προηγούμενα post), τό καλό ηταν ,οτι τήν άρπαξα τήν τελευταία μέρα καί οχι τίς μέρες πού είμασταν εκεί, τό κακό ηταν οτι θα μέ ταλαιπωρούσε κάποιες μέρες καί θά πήγαινε πίσω η συνέχεια τών ΧΜΘ. Πυρετός-Ιωση,απαγορέυωνται οί ΧΜΘ.
Νά,μαστε λοιπόν στό πλοίο τού γυρισμού ,εγώ μέ αντιβίωση καί 38 πυρετό,Η μαμά Νίνα,μέ μιά αίσθηση νοσταλγίας στό βλέμμα  γιά οτι άφηνε πίσω,Ο γάτος  (Stilvi) στο καλάθι του νά κοιμάτε αμέριμνος,καί Η Diana νά μάς προσέχει ολους .

Μετά από 4 μέρες ,αφού έπεσε τελίως ο πυρετός(οτι χειρότερο σέ αυτή τήν φάση οί ιώσεις),καί αφού εκανα γενική και δείκτες, με κατεβασμένα λιγο τα ερυθρά λόγω αντιβίωσης ,ξεκινάω γιά τό 3 σχήμα ΧΜΘ, αντε πάλι πολέμος μέ τίς φλέβες.
Στίς 2 προηγούμενες εγχύσεις,δέν είχα νιώσει τά φάρμακα ,σέ αυτή τά ένιωσα , η αίσθηση είταν ένα διάχυτο κάψιμο ,ευτυχώς κράτησε λίγο,(τότε είπα μέσα μου, τώρα αρχίζουν τά δύσκολα,ως εδώ καλά περάσαμε .. τί νά γίνει θά τό περάσουμε καί αυτό ομως).
Αρχισα νά έχω φοβερές αυπνίες ,εκτός τών άλλων ας πούμε μόνιμων ενοχλήσεων- γαστρεντερικών-παροδικές ζάλες, τό μαρτύριο είταν η αυπνία ,δέν μπορούσα νά κοιμηθώ παράπάνω από 3 ώρες ,μέ επιανε ένα αίσθημα κάυσου σέ όλο τό σώμα. Λές καί  μέσα στίς φλέβες μου έτρεχε λάβα, ατιμα τά χημειοθεραπευτικά φάρμακα . Δέν πειράζει σκέφτηκα, μπορεί αυτά νά μέ κάνουν χάλια τώρα ,αλλά εγώ στό τέλος θά τά "ξεπαστρέψω"οχι αυτά εμένα.

Είχε μπεί ο Οκτώβρης πιά, καί είχε αρχίσει νά έχει δροσιά ειδικά τά απογέυματα,καθόμουν στήν βεράντα,καί διάβαζα ειδικές μελέτες σχετικά μέ τόν Καρκίνο, μιάς καί οι γιατροί συνήθως για τίς λεπτομέρειες "τηρούν σιγή ιχθύος", ετσι αποφάσισα οτι οσο πιό πολλά ξέρω γιά τόν -εχθρό- μέσα μου,τόσο πιό γρήγορα θά τόν καταπολεμήσω .Αφού λοιπόν δέν μπορούσα νά κοιμηθώ κανονικά,ξημερωνόμουν διαβάζοντας. Γνώριζα αρκετά σχετικά μέ Ιατρικά Θέματα λόγω τών σπουδών μου,στά ΠαραΙατρικά επαγγέλματα ,αλλά τότε σχεδόν "ειδικέυτηκα" καί στόν Καρκίνο. Τελικά ,μ,αρέσανε εκείνα τά φθινοπωρινά απογέυματα,"ρουφούσα"γνώσεις,σάν δροσερό βάλσαμο-αντίδοτο ,στά καυτερά φάρμακα .

Μέ διάθεση καί ψυχολογία νά αρχίζει νά παίρνει τόν κατήφορο,καί τήν αιμοσφαιρίνη νά έχει πέσει λίγο καί αυτή, ευτυχώς οί δείκτες είταν,νορμάλ, πηγαίνω γιά τό 4 σχήμα....Τά γνωστά τρυπήματα για φλέβα..,μέ τό πού μπαίνει ο ορός, μετά από λίγο.... κάνει ανταρσία η φλεβα ,σπάει.., καί τόν πετάει έξω,..Αναρχικές οί φλέβες χαχαχαχχα..
Φτού καί απ τήν αρχή ..Δοκιμασίες !! "Οτι δέν μέ σκοτώνει..μέ κάνει πιό δυνατή" ..γνωστό τραγουδάκι .Αρχισα νά έχω καί κάποιους πόνους στό μέρος τής εγχείρησης...Ενιωθα λές καί γινόταν ενας πόλεμος μέσα μου,τά  κύτταρα μου τά υγιή νά επιτίθωνται στά άρρωστα , καί τό ανάποδο, υπήρχαν καί κάποιες φορές πού κοιμόμουν μόνο  2 ωρες τό 24ωρο. Δύσκολο τό 4 σχήμα ..

Μετά από 2 εβδομάδες δύσκολες αρκετά ,προχωράμε γιά τό 5 σχήμα, γενικές-δείκτες ,συνηθισμένες διαδρομές, εδώ έχουμε θέμα .. οί δείκτες ανεβασμένοι ...αγωνία... γιατί ...καί νέυρα απίστευτα ,μού αλλάζουν τά ενέσιμα φάρμακα μέ πιό δυνατά,καί αυξάνουν τίς δόσεις .Αρχίζουν νά αραιώνουν τά μαλλιά μου ,αλλά τόπους-τόπους ..  άλλο περίεργο καί τούτο, συνήθως πέφτουν ομοιόμορφα .. εμένα δέν πέσανε απλά αραιώσανε σέ μερικά σημεία ... είχα σάν μπαλώματα κάτι,ένα πράγμα . Παράδοξο !!.Περίεργος οργανισμός τελικά αποδέιχτηκε ο δικός μου ..
Καί ένα παράδειγμα τού πόσο περίεργος έιναι ,,,ηταν οτι κανονικά οί ΧΜΘ αναστέλλουν τήν περίοδο ,όσο διαρκούν,  ε ..εγώ είχα περίοδο ,πάρ ολο πού μού έδωσαν χάπια γιά νά τήν σταματήσουν ,αυτή τίποτα .. εκεί μουλάρωσε ,καί ερχόταν κάθε μήνα σχεδόν ..Αυτή θά ηταν καί η σπανια περίπτωση πού μιά γυναίκα θά ευχόταν στήν ζωή της, νά είχε καθυστέρηση .... Αποτέλεσμα ,αυτής τής "μή υπακοής", σέ συνδυασμό μέ τά φάρμακα ηταν νά πέσει ο σίδηρος μου αρκετά,η αιμοσφαιρίνη ,καί τά ερυθρά ,μιά εξαίσια κατάσταση δηλαδή , η οποία φυσικά δέν επέτρεπε νά γίνει τό 6 σχήμα .Επρεπε νά σταματήσω καί τίς μισητές καραμελίτσες -βλέπε Endoxan- καί νά περιμένω ένα μήνα περίπου,νά πάρουν τόν ανηφορο τά σχετικά πού είπαμε πιό πάνω ..(Ωραία ολα αυτά,σκέφτομε εγώ μέσα μου ..αφού θά ξαναρχίσω πάλι καί αργά η γρήγορα θά ξαναπέσουν .. ποιός ο λόγος γιά αυτή τήν ιστορία ??)....

.Ζωή Ζυγαριά ..μιά κάτω-μιά πάνω .

Σέ εκείνη τήν φάση ,άρχισα νά κουράζομε ,καί νά θέλω νά τά παρατήσω, ηθελα νά σταματήσω τίς ΧΜΘ . Ναί πέρασα καί  απ αυτό τό στάδιο...είχε αρχίσει νά μήν μέ ενδιαφέρει πιά τό τί θά γίνει ..Ο μοναδικός άνθρωπος πού μέ κρατησε  τότε, ηταν η μαμά μου ,καί πού στήν ουσία λόγω τής δικής της ασθένειας(εγκεφαλικό),δίχως νά τό καταλαβαίνει ακριβώς,.. η σκέψη οτι υπήρχε πίσω , μέ έκανε νά ξεπεράσω εκείνη τήν αδυναμία .Βέβαια υπήρχε καί ο μπαμπάς μου,(λέω υπήρχε ,γιατί  μετά τόν έχασα καί αυτόν ),αλλά ποτέ δέν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις ,άν καί εκείνος μέ στήριξε μέ τόν τρόπο του τότε
ψυχολογικά.Τώρα...θά αναρωτίεσται   Φίλοι/ες ??? ,,,Ναί . αρκετοί ...Κανένας Κοντά ..Ξαφνικά ολοι ..απέκτησαν πολλές  δουλιές,καί πολλά προβληματα ..Μεγάλο Κεφάλαιο .. θά κάνω σχετική ανάρτηση αργότερα .

Αφού λοιπόν ,,μετά από ενα μήνα ,ανέβηκαν λίγο σέ υποφερτό σημείο τά αιματολογικά μου γιά τήν συνέχεια τών ΧΜΘ,(μέ  ντοπάρανε μέ κάτι περίεργα σιρόπια καί μέ κατι βιταμινούχα σκευάσματα )..τό στομάχι μου ηταν πού ηταν ..ήρθε καί απόγινε ,χαχαχαχχαχά !!..πήρα τον δρόμο γιά τό 5 σχήμα .. μέ τήν ευχή νά τό κάνω νά τελειώνουμε μιά ώρα γρηγορότερα . Μέτραγα οπως οί φαντάροι τήν θητεία τους .. λόλ .. Αντεεεεε 5 καί μίααα .. !!!(τότε δέν φανταζόμουν καί τήν extra  πού μού κάνανε λίγο πιό μετά ...αυτή ήταν τό δώρο ,, οπως λέμε στά 6 κουτάκια,τό ένα δώρο ..γκκρρρ .. Ατιμη παλιοκατάσταση .. καί παλιοκοινωνία .. χαχαχαχά ,τί μού φταίγε αυτή ?? .. δέν έχει νά κάνει.. Ολα μού φταίγανε  τότε .. μέχρι καί ο ίδιος μου ο εαυτός,πού άφησε νά μού συμβεί αυτό)..
Πήγα λοιπόν ...τά γνωστά ..μήν τά ξαναλέμε(Εφιάλτης..στό δρόμο μέ τίς φλέβες)..τήν έκανα τήν έγχυση ,ευτυχώς  δέν είχαμε απροόπτο μέ φλεβίτσα ..μιά χαρά . τά,βγαλε πέρα στήν επίθεση τού "εχθρού".Πηραμε λοιπόν τό Κοκτέιλ  μας,γιά άλλη μιά φορά ,(αυτού τού είδους δέν είναι καθόλου ,μά καθόλου.."ανεβαστικά") καί πήγαμε σπίτι .. γιά  νά τό χωνέψουμε ,μέ τό ζόρι ,,άν καί δέν χωνέυεται πανάθεμα  τοοοο!!
 

Εάν θέλετε νά ενημερωθείτε σχετικά μέ τά φάρμακα πού χρησιμοποιούνται στίς ΧΜΘ ,ανάλογα μέ τούς τύπους Καρκίνων  δείτε εδώ στό πάρα πολύ καλό καί ενημερωτικό site τού: 
" ΜΕΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ !"

http://www.bestrong.org.gr/el/learncancer/treatment/chemotherapy/thetypesofmedicines/


η συνέχεια στό επόμενο καί τελευταίο Κεφάλαιο.

Επιστροφή στην αρχική σελίδα.

1 σχόλιο:

OOO είπε...

Ακου,σε βρηκα τυχαια,αλλα μολις τελειωσε και αρχισε το ταξιδι της η αδερφουλα μου.Αν σου μοιαζω θυμωμενος,ναι ειμαι.
Ειμαστε 4,οι 3 φυγανε,εμεινα εγω να ξεδιαλυνω κατι παρτιδες με τον καρκινο,αλλα ειναι παλιοπουστας,καταλαβαινει οτι τον εχω γραμμενο και κρυβεται.
Να σ'αγαπας,μονο εσενα να αγαπας και μονο εσενα να σκεφτεσαι.Οι υπολοιποι θα βρουμε ακρες.
Και να γραφεις.Μην σε χασω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...