"Μη νοιάζεσαι αν σ ένα δρόμο περάσουν κι άλλοι , αφού πρώτα θά,χεις περάσει εσύ.
Αν χρειαστεί να τον ξαναπεράσεις , θα τον ξέρεις".

Αυτή η γωνιά αφιερώνεται
στήν μαμά μου Νίνα .



Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Ταξιδάκι...

Φωτό

Θέλω νά φύγω ...
Θέλω νά δραπετέυσω γιά λίγο από τό γκρίζο τής Αθήνας...
Θέλω νά τά αφήσω πίσω ολα .. καί νά ξεχάσω τό τώρα ...
Θέλω νά αφήσω τά μάτια μου νά περιπλανηθούν στό απέραντο
γαλάζιο τού Αιγαίου ....
Θέλω νά πάρω ανάσες Ζωής ...
Θέλω νά φύγω ....

Αυριο .. λοιπόν λέω νά πάω ένα mini ταξιδάκι...(τόν γάτο δέν θά τόν πάρω μαζί αυτή τήν φορά χαχαχαχα )...σέ ένα νησί μέ ιστορία τήν Τήνο ,,έχω νά πάω 13 χρόνια ,καί τήν τελευταία φορά πού είχα πάει μού άρεσε τό νησί οχι μόνο γιά τήν πανέμορφη καί Θαυματουργή κατά πολλούς Εκκλησία του, αλλά καί σάν τόπος , τότε τό είχα γυρίσει σχεδόν ολο .
Εχει μιά Μαγεία αυτό τό νησί οπως καί νά τό πούμε ..πού δυστυχώς η ευτυχώς,(ενιότε) δέν τήν ξέρει ο πολύς κόσμος .. Εχει υπέροχες παραλίες,πανέμορφα Κυκλαδίτικα Χωριουδάκια μέ πολύ φιλόξενους κατοίκους, καί απίστευτα Μοναστήρια κτισμένα πάνω σέ ανεμοδαρμένες βουνοπλαγιές πού άμα περάσεις απέξω μέ αυτοκίνητο .. ακούς θρησκευτικούς υμνους από τίς μοναχές η τούς μοναχούς ,αυτό τότε μού είχε κάνει τρομερή εντύπωση γιατί δέν τό είχα ξανασυναντήσει σέ άλλα νησιά οπου έχω ταξιδέψει .
Τώρα θά πάω γιά μιά μέρα (δυστυχώς λόγω δουλιάς δέν μού επιτρέπει παραπάνω) καί
θά πάω γιά συγεκριμένο λόγο .. γϊα ένα ονειρο πού είδα πρίν λίγες μέρες ,καί ηταν μιά περίεργη μορφή σάν τήν Παναγία τής Τήνου .. Σημαδιακό άραγε ?? Ποιός ξέρει .. πάντως τότε πρίν 13 χρόνια είχα πάρει μιά μικρή ξυλόγλυπτη ασημένια εικονίτσα τής Παναγίας από τήν εκκλησία καί τό περίεργο είναι οτι μετά σέ αρκετά δύσκολες στιγμές μου ,οταν τής μιλούσα πάντα γινόμουν καλά ... Δέν μπορώ νά χαρακτηρίσω τόν εαυτό
μου ιδιάιτερα θρήσκο ,πιστέυω μέ τόν δικό μου τρόπο στόν Θεό σέ αυτήν τήν ανώτερη Δύναμη ,πηγαίνω εκκλησία μόνο όταν καί εάν νιώθω από μέσα μου τήν ανάγκη νά πάω ,
καί οχι οταν πρέπει, οπως "δήθεν" πολλοί... .
Ετσι καί τώρα .. νιώθω αυτή τήν ανάγκη ...

Αν μέ αναζητήσετε .. θά είμαι κάπου στό Αιγαίο .. 3ο κύμα δεξιά ...

Νά περάσετε ένα ομορφο ΣαββατοΚύριακο .
Καλημέρα σας .



Επιστροφή στην αρχική σελίδα.

13 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Σε βλέπω!!!
Είμαι πίσω και αγωνίζομαι να σε φτάσω!
Καλημέρα και φιλιά!!!

Alma Libre είπε...

@ γλυκιά μου Γιαγιά Αντιγόνη ,έλααααααααα ..προλαβαίνεις .... σέ περιμένω .. ..
πάω νά βγάλω εισιτήριο τώρα . νά βγάλω καί γιά σένα ???

Τήν Καλημέρα μου , καί φιλάκι ..

Ανώνυμος είπε...

Aχ ψυχούλα μου,
έχω ένα τάμα κάνει στην Παναγιά της Τήνου και πρέπει και κυρίως θέλω να πάω γιατι σε μια δύσκολη επέμβασή μου με βοήθησε τόσο πολυ...
Με το καλό να πας κορίτσι μου και προπαντώς με το καλό να γυρίσεις!

Marouli είπε...

Αχ Τηνος!! Παω καθε Σεπτεμβρη εδω και πολλα πολλα χρονια νομιζω 20!! Απο 3 ετων.. Ενα νησι που με ταξιδευει, με ηρεμει αφανταστα και γενικα μπορω να το αποκαλω πλεον το νησι μου!! Καλα να περασεις, να προσεχεις και με το καλο να μας ερθεις!!

Μαρουλοφιλακια!

Alma Libre είπε...

@ λουλουδάκι μου σέ ευχαριστώ , κάτι παρόμοιο καί εγώ , γιαυτό θέλω νά πάω , δεν θά σέ ξεχάσω ,,,,,
Καλησπέρα καί φιλάκι .

Alma Libre είπε...

@ Maroulaki μου , σέ ευχαριστώ ,συμφονώ καί επαυξάνω , καί εσένα δέν θά σέ ξεχάσω ..
Φιλάκιαααα .

Little Green Fairy είπε...

Πάνεμορφο νησί, πήγα μία μόνο φορά πριν από 11 χρόνια περίπου. Μόλις πάτησα το πόδι μου σρο έδαφος ένιωσα την αύρα του τόπου να με πλυμμηρίζει. Απίστευτο συναίσθημα και μου συμβαίνει σπανίως. Με το καλό να πας και να επιστρέψεις!

lourdi lourdaki είπε...

Φιλη μου!!καλα να περασεις!και να γυρισεις το προσωπο σου χαρουμενο! και την ψυχη σου γαληνεμενη!!...
Καλο βραδυ!!

Little Green Fairy είπε...

Και όταν επιστρέψεις σου έχω δωράκι εδώ:
http://l1ttlegreenfa1ry.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Kαλημέρα ψυχούλα μου,
σου έχω πρόσκληση για παιχνιδάκι, όταν μπορέσεις πέρνα να το δεις...
http://taxidipsixis.blogspot.com/2010/12/1.html

Ανώνυμος είπε...

Ουπς!!! σου έχω πρόσκληση και για άλλο ένα παιχνίδι.
Όρεξη να έχεις....

Alma Libre είπε...

Kαλησπερα κοριτσάκια μου .. μόλις γύρισα .. πέρασα πολύ ομορφα ,, ο καιρός σύμμαχος ευτυχώς ..καθηστε λιγο νά συνέρθω καί θά τά δώ αμέσως

KANTHAR0S είπε...

Έχω να πάω στην Τήνο πολλά χρόνια. Δεν θα την ξεχάσω ποτέ όμως. Σε αυτό το νησί είχα φάει 3 πιάτα γεμιστά. Από τα καλύτερα που έχω φάει. Φοβερό ταβερνάκι.

Καλά να περάσεις.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...