"Μη νοιάζεσαι αν σ ένα δρόμο περάσουν κι άλλοι , αφού πρώτα θά,χεις περάσει εσύ.
Αν χρειαστεί να τον ξαναπεράσεις , θα τον ξέρεις".

Αυτή η γωνιά αφιερώνεται
στήν μαμά μου Νίνα .



Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

1 - 1 - 2011 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ !!


1 -1 - 2001 !! Πρώτη μέρα τού Νέου Χρόνου .

Θά ευχηθώ σέ εσάς ,αυτός ο Νέος χρόνος νά σάς χαρίσει απλόχερα οτι Θέλετε !! 

Πάνω από ολα κάι πρώτα ΥΓΕΙΑ !!.. γιατί εάν υπάρχει υγεία
                                                      ολα  τά άλλα γίνωνται πιό έυκολα .!! 

Ας είναι λοιπόν τό 2011 μιά  ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ   οπως τήν θέλει ο καθε ένας σας !!

Καί σάς Κερνάω !!
( σέ οποια/οποιον πέσει τό φλουρί ,νά μού τό πεί
.. νά είναι τυχερό ,καί νά τό έχει φυλακτό .)



















Σάς ευχαριστώ πού περνάτε βολτούλα 
καί από τό δικό μου "νεαρό" Μπλογκοσπιτάκι .


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!   


                                                      
 Υ.Γ. Τό Φλουρί Κωνσταντινάτο έπεσε στήν
αγαπημένη φίλη   ღ oneiremata ღ




 
 






Επιστροφή στην αρχική σελίδα.

23 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

ε, λοιπόν φιλενάδα...
εγώ θα κόψω το μεγαλύτερο κομμάτι, θα βρω και το φλουρί! με το έτσι θέλω!!!

να είσαι καλά ψυχή μου, γερή και δυνατή!!!

Ανώνυμος είπε...

καλη χρονιααααααααααααα... ναι με υγεια πανω απ ολα..

σου ευχομαι τα καλυτερα...

καλα να περνας ..

φιλακιααααααααααααα...

Ρεβεκκα είπε...

Μαρα μου γλυκεια σε ευχαριστω για το κερασμα και για το ομορφο γουρι.Σου ευχομαι να εχεις μια καλη χρονια.Παντα ελεγα να εχουμε υγεια αλλα τα τελευταια 3 χρονια καταλαβα ποσο σημαντικη ειναι.σε φιλω...

Evie είπε...

ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !
Με Υγεία, Ειρήνη, Αγάπη και Χαρά και με ότι άλλο επιθυμείς !

Maria είπε...

καλη χρονια με υγεια και αγαπη!!!!!
καλως σε βρηκα!!!!!!!

Evil Chef είπε...

Να σου ευχηθώ απο καρδιάς καλή χρονιά σε σένα και την οικογενειά σου με υγεία προτίστως!

Φλουράκι δε πέτυχα και καλύτερα -να αλλάξει το γούρι!
Το γουράκι σου θα το κρεμάσω προσεχώς
μαζί με την ποδίτσα -μόλις ξεστολίσω δλδ από τα εορταστικά.

Ανώνυμος είπε...

Ευαίσθητη ψυχούλα μου,
καλή χρονιά και απο εδώ!! Πεντανόστιμη η βασιλόπιτα, ήπια μονορούφι και τη σαμπάνια, να'σαι πάντα καλά!!

Alma Libre είπε...

Λύχνε της ψυχής μου , έτσι ..ετσι μέ τό έτσι θέλω !!.. Θά τήν αλλάξουμε τήν χρονιά αυτή .. νά είναι καλή ..
φιλάκια νέα ολοκαίνουργια !!
Τή Καλημέρα μου .

Alma Libre είπε...

γλυκιά simone σέ ευχαριστώ πολύ . καί γιά σένα έυχομαι οτι πιο πολύ επιθυμείς .
τά φιλιά μου
Καλημέρα .

Alma Libre είπε...

Ρεββέκα μου , είναι τό πολυτιμότερο αγαθό πού έχουμε .. η δύναμη γιά νά ζούμε καλά ..
ευχομαι οτι καλύτερο σέ σένα καί στήν οικογένεια σου ..
σέ φιλώ πολύ .

Alma Libre είπε...

Evie σέ ευχαριστώ πολύ , ευχομαι οτι καλύτερο για σένα καί τήν οικογένεια σου .
Τήν καλημέρα μου .

Alma Libre είπε...

Maria σέ ευχαριστώ πολύ . Καλώς ήρθες φίλη μου . έυχομαι Υγεία ,αγάπη καί πολλές ευτυχισμένες στιγμές σέ σενα καί τήν οικογένεια σου . αυτή τήν χρονιά .

Alma Libre είπε...

Chef μου γλυκέ σέ σένα έυχομαι .. πολλές μαγικές συνταγές . τίς οποίες περιμένω κίολας ,, τό επόμενο δωράκι θά είναι μία Χρυσή κουτάλα !!νά πηγαίνει set μέ την ποδίτσα .. χιιιχιχιιχιιχί !!
τά φιλιά μου .

Alma Libre είπε...

Αγαπημένο λουλουδάκι .. δέν φαντάζωμαι ολη τήν μπουκάλα ε ??? ..
μήν μου ζαλιστείς .. αν καί αυτές τίς μέρες .. ολα επιτρεπωνται
φιλάκιαα γλυκά..νέα .. κουκλί .

Black Bill είπε...

Συγγνώμη συγγνώμη εγώ που ήρθα σήμερα, προλαβαίνω να φαω και να πιω ή δεν έμεινε ψιχουλο/σταγόνα???
Αααααααααχ αυτά παθαίνει κανείς όταν είναι αργοπορημένος!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!

Ianos είπε...

Χρόνια πολλά ,καλά και όμορφα...Γεμάτα υγεία ,αγάπη και όμορφους ανθρώπους!!!Ο,τι επιθυμεί η καρδιά σου και ονειρεύεται το μυαλό σου να γίνουν το συντομότερο πραγματικότητα... Φιλια!!!

Alma Libre είπε...

Billako μου .. σού φύλαξα κομμάτι ειδικά γιά σένα χιιιχιιχί ..
καί μπουκάλι στό ψυγείο .. ;-)
Διπλά Χρόνια Πολλά . μαζί μέ φιλί ..
Καλή Χρονιά νά έχουμε ..

Alma Libre είπε...

Ιανέ μου . σέ ευχαριστώ καί ανταποδίδω μέ τίς πιό ζεστές μου ευχές . γιά μιά Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία καί διαμάντια σκέψεις αποτυπωμένες μέ χρυσή πένα .
Σέ φιλώ πολύ .

ღ oneiremataღ είπε...

υπέροχο το κέρασμα ελεύθερη ψυχούλα μου, σ' ευχαριστώ και πάλι πολλες ευχές για "καλή χρονιά με υγεία κι αγάπη!!"..κάνε κάτι να πέσει σε μένα το φλουρί της βασιλόπιτάς σου-χρόνια έχει να μου τύχει-..και να αρχίσει να ρέει όπως η σαμπάνια σου η ρευστή γεύση της καλοτυχίας...
φιλάκια πολλά, γιορτινά και τρυφερά

Alma Libre είπε...

ღ oneiremata ღ αγαπημένη φίλη τό Φλουρί κατοχυρώθηκε σέ σένα .. δικό σου ,, καί νά,ναι οτι πιό τυχερό σού έυχομαι .
πολλά φιλάκια .

ღ oneiremataღ είπε...

υπέροχα!!!...ευχαριστώ, ευχαριστώ πάρα πολύ ελεύθερη ψυχούλα μου, νιώθω ήδη τη θετική του ενέργεια, μιας και συνοδεύεται από τις πολύ όμορφες ευχές σου...
"Το φλουρί συμβολίζει την τύχη και μια καλή χρονιά για εκείνον που θα το κερδίσει. Το ασημένιο ή χρυσό χρώμα του θεωρείται ότι εξαφανίζει τη γρουσουζιά.."(από jewelpedia)
πολλά-πολλά φιλάκια

Marouli είπε...

Δεν εχω κερδισει ποτε το φλουρι :((((((((((((((((((

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ!!! Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ.... ΦΙΛΙΑ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...