"Μη νοιάζεσαι αν σ ένα δρόμο περάσουν κι άλλοι , αφού πρώτα θά,χεις περάσει εσύ.
Αν χρειαστεί να τον ξαναπεράσεις , θα τον ξέρεις".

Αυτή η γωνιά αφιερώνεται
στήν μαμά μου Νίνα .



Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

.... 7 Secrets .......

Μού έκανε τήν πρόσκληση ο αγαπημένος μου Iανος , νά παίξω τό μπλογκοπαιχνιδάκι Seven Secrets , kaί νά γράψω 7 μυστικά γιά μένα .. καί δέν μπορώ νά αρνηθώ λόγω τού οτι τού έχω ιδιαίτερη συμπάθεια . Αν καί έχω γράψει αρκετά γιά μένα σέ προηγούμενα αντίστοιχα παιχνιδάκια σέ προηγούμενες αναρτήσεις ,άς γράψω μερικά ακόμα.

πάμε λοιπόν νά ξεδιπλώσω 7 μου μυστικά.

1)Είμαι αρκετά παρορμητικό καί διαισθητικό άτομο. Από μικρή έιχα κάτι περίεργες "φλασιές" ας πούμε οτι προέβλεπα κάποια πράγματα πού ευτυχώς η δυστυχώς .. κατά περίεργο τρόπο μετά από λίγο συνέβαιναν .Μερικά τά έλεγα . μερικά οχι .. Αυτό συνεχίζεται μέχρι καί σήμερα .. ( αφήστε .. μπέρδεμα ) . Λύχνεεεεεε μου ακούς , θυμάσαι τί σού έλεγα πρό ημερών γιά τόν σεισμό ?? χαχαχαχα.

2)Είμαι τρομερά περίεργη σάν άτομο .. μ,αρέσει νά μαθαίνω καινούργια πράγματα πάνω σέ οτιδήποτε , άσχετα εάν μπορώ νά τό κάνω στό τέλος .. σημασία ομως δέν έχει η προσπάθεια .. έτσι δέν λένε ??? από μικρή καταπιανόμουν μέ οτι μού κινούσε τήν περιέργεια , σέ ηλικία 12 χρονών προσπάθησα νά φτιάξω μιά ηλεκτρική ψυστιέρα τής μαμάς μου .. πήρα τά κατσαβίδια καί τίς τανάλιες τού μπαμπά μου .. καί τό αποτέλεσμα ηταν νά βραχυκυκλώσω τήν ασφάλια τού ηλεκτρικού (άλλο μπέρδεμα καί αυτό ) .. πάλι καλά .. Σήμερα ..αυτό τό έχω περιορίσει σέ πιό soft extreme spor.. χαχαχχα.

3)Σάν γνήσια Σκορπίνα .. διακατέχομαι από πολλές αντιθέσεις .. απερίγραπτα πεισματάρα αλλά καί ταυτόχρονα εναλλακτική .. ( αυτό τό δέυτερο τό έμαθα μεγαλόνωντας ), απερίγραπτα μεταβλητή στήν διάθεση ταυτόχρονα ..μιά στό ζενίθ- μιά στό ναδίρ .. , τρομερά ανυπόμονη .. αλλά καί υπομονετική ανάλογα τήν περίσταση .. , ώρες ώρες ρομαντική .. καί αμέσως μετά κάργα ρεαλίστρια .. Τώρα πώς συνδυάζονται ολα αυτά μαζί .. πείτε μου καί εσείς ..

4)Κάποια περίοδο τής ζωής μου υπήρξα βουλιμική .. καί αμέσως μετά τό γύρισα στό ανορεξική ..συνδυασμός πού σκοτώνει ..

5)Μ,αρέσει νά κλέινομαι στόν εαυτό μου καί νά γράφω ατέλειωτες ώρες στίχους , πεζά διηγήματα , καί κάποιες φορές ποιήματα , σέ αυτές τίς στιγμές δέν θέλω κανέναν ,τότε επιζητώ τήν απόλυτη ησυχία . Οσοι μέ διαβάζεται θά έχετε δεί κατά καιρούς γραπτά μου .

6)Εχω γράψει στίχους για μερικά τραγούδια σέ ενα ελληνικό πολύ γνωστό συγκρότημα, τό οποίο έχει διαλυθεί σήμερα μετά από πολύχρονη καί απόλυτα επιτυχημένη καριέρα ,καί μερικοί απ αυτούς ακολουθούνε solo πορεία τώρα . Ισως κάποια στιγμή νά κάνω μιά σχετική ανάρτηση . Ιανέ μου ... τό κοινό πού σού έλεγα ..

7)Πρίν από χρόνια έκανα ραδιόφωνο ,μουσικές εκμπομπές μεταμεσόνυκτιες..(μεγάλη τρέλλα μέ αυτό .. πού ακόμα παραμένει )... Είχα κινδυνέψει -ευτυχώς οχι σοβαρά- από έναν άς τόν πούμε φανατικό ακροατή μου ..έφτασε στό σημείο νά μέ ακολουθεί κάθε βράδυ , νά μάθει προσωπικά στοιχεία μου καί νά μέ ενοχλεί .. ευτυχώς τό κακό.. δέν έγινε τελευταία στιγμή... (ελπίζω νά μήν μέ διαβάζει .. χαχαχαχαχα)

Αυτά λοιπόν από έμενα και μέ τήν σειρά μου προσκαλώ και εγώ κάποια φιλαράκια να παίξουν φυσικά άμα θέλουν και μπορουν !!!! Γιά νά δούμε καί τά δικά σας μυστικούλια !!! χεχεχεχέ ....

Γιαγιά Αντιγόνη

Lilium

Φυσάει Kόκκινος Βοριάς

Evil Chef

V for v…

ΕΚΦΡΑΣΟΥ

ღ oneiremataღ

BILL'S ODYSSEY

Γκρινιάρικο Μαρούλι

Καπετάνισσα-Καπετάνιος

Ρεβεκκα



Επιστροφή στην αρχική σελίδα.

20 σχόλια:

Ρεβεκκα είπε...

μου αρεσουν πολυ αυτα τα παιχνιδια γιατι ειναι μια ευκαιρια να σε γνωρισω καλυτερα.το τελευταιο ηταν λιγο τρομαχτικο,ευτυχως εισαι καλα.φιλια πολλα.

V είπε...

Ωχ !!! είπα μόλις είδα το όνομά μου Alma μου!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ε? είμαι ειλικρινής :)))
Τιμή μου να με προσκαλεί όμως και πως να πω όχι?
Και τώρα τι γράφουνε? σκέφτηκα...

άντε τα είπα όλα !
Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Θα ανταποκριθώ το συντομότερο.

Τα μυστικά της Alma είναι εντυπωσιακά! Εκείνο το 7ο ιδίως...πολύ το ζήλεψα! Μπράβο σου!

πολλά φιλιά μεταμεσονύχτια :)

Alma Libre είπε...

Ρεβέκκα μου σού έχω στείλη mail .
πολλά φιλιά .

Alma Libre είπε...

γλυκιά μου V .. χαχάχά .. τί ζήλεψες βρέ σύ ?? τέτοιες φάσεις δέν είναι γιά νά τίς ζηλέυεις .. χαχαχαχχαχα.. αστα μεγάλο κόλημα τότε .
Αναμένω τά δικά σου .
πολλά φιλιά .

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κοριτσάκι με έβαλες να ψάχνω!
Είναι πολλά και προσπαθώ να διαλέξω..
Στο 3 μοιάζουμε..
Θα το προσπαθήσω..
Καλημέρα και φιλί!

ღ oneiremataღ είπε...

κι εγώ???? σ' ευχαριστώ πολύ ελεύθερη ψυχούλα μου, για την πρόσκλησή σου και μόνο που το σκέφτομαι όμως με πιάνει πονοκέφαλος...τί θα γράψω? ευκαιρία να στρωθώ να σκεφτώ...
ακόμα γελάω με την τόλμη σου να πάρεις τα κατσαβίδια και να αρχίσεις τις μονομαχίες με το ρεύμα...
για τα υπόλοιπα που μας εξομολογήθηκες έμεινα εμβρόντητη,καλλιτεχνική μου φύση...φιλάκια πολλά

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

αν θυμάμαι λέει...

πόση ώρα συζήτησης για τούτο το θέμα ξεχνιέται μαρουλάκι τρυφερό;

ευχαριστώ για την πρόσκληση... θα ανταποκριθώ μόλις μάθω τα μυστικά μου!!!
ευθύς θα έρθω να στα καρφώσω όλα!!!

φιλιά φιλιά φιλιά

KANTHAR0S είπε...

Γεια σου ρε Alma Libre με τα μυστικά σου. Θα έλεγα κι εγώ τα δικά μου, αλλά μετά θα πρέπει να αυτοκαταστραφώ.

V είπε...

Καλημέρα :)

Το ραδιόφωνο ζήλεψα!!!
Όχι το κόλλημα εκείνου του ανθρώπου και τα προβλήματα που σου δημιούργησε.
Μα και το Νο.1...
Ενιδαφέρουσα ιδιότητα, αλλά μάλλον δύσκολη νομίζω.

Φιλιά πάλι :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΑΚΡΟΑΤΗ:))ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ενθουσιάστηκα με το 5 και το 7... αν και δεν αμφέβαλλα για το πόσο χαρισματική εισαι στη γραφή...
Σε φιλώ!!! :)))

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Σ ευχαριστώ για τη πρόσκληση. Είναι το πρώτο μου κάλεσμα για παιχνίδι και φυσικά θα παίξω και εγώ αν και αυτη τη στιγμη δε μου έρχονται εφτα μυστικά αλλά μόλις πιω καφέ και ανοίξει το μάτι θα το κάνω.

Marina είπε...

Πολλά μυστικά βγήκαν στον αέρα! Αν και κάποια τα είχα ήδη καταλάβει...περί ευαισθησίας και ρεαλισμού ταυτόχρονα, ο λόγος!

Ianos είπε...

Ξερω εγώ που στέλνω προσκλήσεις!!Ενδιαφέροντα τα μυστικά σου!!! :)
Έχεις γράψει και εσύ στίχους ε; Ήμουν σίγουρος!!! :)
Όπως και δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο η αγάπη σου για το ραδιόφωνο!
Και αυτό κατά κάποιο τρόπο το περίμενα!!!
Παρα πολυ ωραια!!! :) Καλη εβδομαδα φιλια!!!

Ανώνυμος είπε...

Πέρασμά μου για καλό μήνα κορίτσι μου!!
Να φέρει την άνοιξη στην καρδούλα σου ακόμα πιο πολύ!!!

Ανώνυμος είπε...

πες μου το μστικο να γινω ανορεξικη πλιιιιιζζζζ..δλδ δεν ετρωγες τιποτα??

Marouli είπε...

Ευχαριστω για την προσκληση! Θα παιξω μεσα στην μερα :)))))))))))))))))

Αυτο με το ραδιοφωνο ενδιαφερον!

Μαρουλοφιλακιαααααααααα!

Ανώνυμος είπε...

καλο μηνα ελευθερη ψυχουλα μου...

θελει δυναμη να δωσεις τα μυστικα σου...

φιλακιααααααα..

Ρεβεκκα είπε...

Γλυκεια μου περασα να σου ευχηθω καλο μηνα να εχεις...το ελαβες το μεηλ μου?Φιλακια πολλα πολλα πολλα...

Ανώνυμος είπε...

περασα να δω πως εισαι...

καλη συνεχειααααααα.

φιλακιαααααααααα..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...