"Μη νοιάζεσαι αν σ ένα δρόμο περάσουν κι άλλοι , αφού πρώτα θά,χεις περάσει εσύ.
Αν χρειαστεί να τον ξαναπεράσεις , θα τον ξέρεις".

Αυτή η γωνιά αφιερώνεται
στήν μαμά μου Νίνα .



Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

" Μια ερωτική ιστορία που δεν έγινε ποτέ έρωτας."

Έρωτας καί Φιλία : που συναντιόνται και που απομακρύνονται ;??
Μια ερωτική ιστορία που δεν έγινε ποτέ έρωτας.


"Καθισμένη στο κατάστρωμα του πλοίου με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι, που κατάφερε να περάσει κρυφά έξω από το μπαρ, κοιτούσε τον κόσμο γύρω της που περπατούσε ανέμελα και κάπως βιαστικά, γελώντας ή χειρονομώντας έντονα.
Παράξενος που είναι ο κόσμος πάνω στα πλοία, σκέφτηκε.
Σαν να ξεφεύγει από τη ζωή του και να φέρεται διαφορετικά, πιο ελεύθερα, πιο ξέγνοιαστα, πιο χαλαρά.


Ακόμα και όταν βιάζονται να πάνε στο εστιατόριο ή στο μπαρ, ή να παρακολουθήσουν μια από τις καθιερωμένες βραδιές εν πλω, η βιασύνη τους έχει κάτι το χαρούμενο, το απολαυστικό.
Γιατί περιμένουν όλοι να φύγουν από τα σπίτια τους για να γίνουν έτσι ;
Που είναι όλοι αυτοί οι ξέγνοιαστοι τύποι όταν τους ψάχνει στη δουλειά της , στην πόλη της ;
Από πού ξέφυγαν ; Εκείνη από τι ξεφεύγει ;  Τι την κρατά εκείνη μακριά από αυτούς όλους που διασκεδάζουν απόψε ;


Βαρέθηκε να είναι με κόσμο. Θέλει να είναι όπως είναι κάθε μέρα, με τις ανασφάλειες και τις ανησυχίες της, με το άγχος της καθημερινότητάς της, με την αγωνία της, με την πρόσφατη απορία της .


Τι γίνεται τελικά στη ζωή της ;  Γιατί ένας άνθρωπος που ζει ευτυχισμένος με κάποιον άλλο εδώ και καιρό μπορεί να πάθει κάτι τέτοιο ; Κι όμως θα πουν πολλοί, αν σου τύχει σημαίνει ότι δεν είσαι τόσο ευτυχισμένος όσο νομίζεις . Είναι έτσι ; Είναι τόσο απλά τα πράγματα ;


Τι σημαίνει δεν είσαι τόσο ευτυχισμένος όσο νομίζεις ; Πώς μπορείς να « νομίζεις » κάτι τέτοιο ;
Και όχι δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα στη ζωή εν τέλει . Οι αποχρώσεις του γκρι είναι περισσότερες από όσο νομίζουμε , ειδικά όταν αφορά την καρδιά μας .


Ένας φίλος λοιπόν… ένας από αυτούς τους ανθρώπους που είναι ευαίσθητοι και ρομαντικοί, ένας από αυτούς που ενώ έχουν τόση λάμψη μέσα τους το παίζουν άνθρακες , περιμένοντας να τους ανακαλύψεις . Πώς από φίλος έγινε επιθυμία ;


"-Τι θα κάνεις ; Την ρώτησε η φίλη της μια μέρα . Πώς θα το χειριστείς ;
Θα το πεις ;??? Τι να έκανε ; Δεν ήταν μόνη της στον κόσμο , και εξάλλου πάντα την κατηγορούσαν ότι είναι πολύ λογική και πράττει με βάση το μυαλό και όχι την καρδιά της . Ίσως ελάχιστοι την ήξεραν τόσο καλά τελικά. 


Ίσως αυτή τη φορά όντως η λογική να έπρεπε να επικρατήσει . Θυμόταν το τραγουδάκι που είχε ακούσει μια μέρα, και ενώ ήταν χιλιοακουσμένο ξαφνικά απέκτησε νέο νόημα ο στίχος « μου πάει ο ήχος της φωνής σου τραγικά ». Έτσι ήταν… τραγικά και ξαφνικά.  


Ηταν έρωτας ; Η μήπως ήταν ο ερωτισμός που ενυπάρχει σε μια φιλία, ήταν απλά η έλξη που μπορεί να νιώσει κανείς για έναν άνθρωπο εύθραυστο που κρύβει τις ανασφάλειες του επιμελώς, αλλά αφήνει χαραμάδες για τους φίλους του ;   Πόσο θα ήθελε να γίνει κωπηλάτης της ψυχής του, να μπορεί να τον παρηγορήσει όταν απογοητεύεται , όταν ελπίζει και χάνει , όταν δεν κερδίζει . 

Κάπου εκεί, με το ποτήρι άδειο πια , αναρωτήθηκε: ποια είναι τα όρια της φιλίας και της έλξης ;  Πόσο εύκολα περνάς από το ένα στο άλλο ; Και εν τέλει αν το κάνεις το βήμα τι γίνεται ; Πώς ξαναγυρνάς πίσω ; Μπορείς να νιώθεις γοητευμένη από κάποιον και ας ξέρεις ότι μπορεί και να μη σε θέλει ;


Φυσικά γιατί όχι , σκέφτηκε. Αλλά αν δε σε νοιάζει αν σε θέλει, τι σημαίνει ; Τίποτα, το συναίσθημα είναι δικό σου έτσι κι αλλιώς , δε γεννιέται γιατί περιμένει παρέα για να παίξει . 


Τι φταίει όμως ο άνθρωπος δίπλα σου που χαμογελά ; Ποιος ξέρει τι του συνέβη και αυτού του ανθρώπου κάποτε, και πώς το χειρίστηκε. Η τι θα του συμβεί εν τέλε ι. Ετσι κι αλλιώς, γιατί να τον πληγώσεις ; Για κάτι που σου έτυχε , κάτι που δεν ξέρεις εσύ η ίδια τι είναι όντως ; 


Λένε ότι αν αποφασίσεις να βγάλεις κάτι από μέσα σου βγαίνει στη σωστή του μορφή και στο σωστό του μέγεθος . Και μετά σκέφτηκε την ερώτηση : Θα το πεις ; Τι προκαλεί περισσότερη αναστάτωση ; Αυτό που λέγεται ή αυτό που δεν ειπώθηκε ποτέ ; 


Καλύτερη πλάνη από οποιαδήποτε άλλη, αυτό είναι. Σαν το φεγγάρι που κοιτά χαμογελαστά και αυτάρεσκα από ψηλά . Τι κοιτάς ; Γιατί πάντα όταν σκεφτόμαστε κοιτάμε κάποια στιγμή ψηλά ; Τάση φυγής ή εκμυστήρευσης ;


Τίποτα, αυτή είναι η απόφασή της . Θα γίνει και εκείνη μια από αυτούς που τρέχουν βιαστικά μέσα για να δουν κάτι που ίσως έχουν ξαναδεί , σε μια άλλη βόλτα . 


Δεν ήταν να γίνει φώναξε στα κύματα , ξέροντας ότι θα το πάρουν μακριά . Δεν ήταν η μόνη που δεν θα ζούσε μια ρομαντική στιγμή έτσι κι αλλιώς . 


Και τι είναι πιο σημαντικό ; Ένα φιλί που δεν δόθηκε ή μια φιλία και μια τρυφερότητα που μπορεί να κρατήσει ;: 


Δεν απάντησε. 


Η καρδιά είναι ο πιο δυνατός  μυς , σκέφτηκε . 


Όσο και να την τρομοκρατείς αντέχει....."


Φιλία  η  Ερωτας ????

Σάς έχει συμβεί κάτι  παρόμοιο  ποτέ ?? Εχετε  αναρωτηθεί ??


Επιστροφή στην αρχική σελίδα.

17 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ΧΜΜΜ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΔΙΛΗΜΜΑ....

ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΡΩΤΑ ΑΛΛΑ ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗ ΣΚΕΨΗ.

ΦΙΛΟΥΣ (ΚΑΛΟΥΣ Κ ΚΑΚΟΥΣ) ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ (ΚΡΑΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ Κ' ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ), ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΈΡΩΤΑ, ΤΟΝ ΈΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙΜ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΟΒΟ...

ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.

ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΔΕ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ, ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ?

Alma Libre είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ φίλη μου , είναι όντως μιά άς τήν πούμε δύσκολη κατάσταση ..
εμένα προσωπικά μού έχει τύχει μέ έναν πολύ καλό μου φίλο .. πρίν από πολλά χρόνια .. εκέινος μέ έβλεπε ερωτικά .. εγώ δέν μπορούσα νά τόν δώ όμως έτσι .. έμαθα από τρίτους αυτή τήν κατάσταση ..δυστηχώς οταν έφυγε από τήν ζωή .. οσο ζούσε δέν μού είχε πεί ποτέ τίποτα .. γιά τό πώς αισθανόταν απέναντι μου , καί προκειμένου από φόβο μήν μέ χάσει έστω καί από φίλη είχε "ορκίσει" κοινούς γνωστούς νά μήν μού πούνε .. Μπέρδεμααααααα .. άσε ..
Τήν Καλησπέρα μου .
φιλιά .

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΡΩΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΣΤΑΖΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΜΗΠΩΣ ΧΑΘΕΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ Η ΦΙΛΙΑ ΣΑΣ Ή ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕΣ?

Alma Libre είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ...άν τόν έβλεπα καί εγώ ..δέν ξέρω νά σού πώ πώς θά αντιδρούσα ..γιατί γιά κάτι τό οποίο
δέν έχω αισθανθεί ..δέν μπορώ νά σού απαντήσω υποθετικά .
Δέν ξέρω εάν σέ κάλυψα φίλη μου ..

Ανώνυμος είπε...

εμενα μην με λαμβανεται υποψιν.. χαχαχαχαχαχαχαχα.. εγω θα ηθελα και τα δυοοοοοοοοοοοοοο..

ελευθερη ψυχη μουυυυυυυυυυυυ.. καλη συνεχειαααααααααααααα...

φιλακιαααααααααααααααα..

Alma Libre είπε...

Simonakiiiiiiii μου γλυκόοο .... χαχαχχαχαχαχα .... λίγο ανικανοποήτη σέ βρίσκω .. καί τά δυό ??? .. κοματάκι δύσκολο τό βρίσκω .. αλλά από μιά μεριά άμα τό καλοσκεφτείς ,, τό 2 σέ 1 ,, καλό ακούγεται χιχιιχιιχί ....
φιλιά πολλά .

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ενα φιλί που δεν μπορεί να δοθεί μπορεί να ακολουθήσει την πορεία της φιλίας..
Το ανεπίδοτο φιλί θα ακολουθεί γνωρίζοντας ότι δεν θα δοθεί.. μετουσιώνεται όμως σε δυνατή φιλία...

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ένας αληθινός Έρωτας,
θεωρώ ότι εμπεριέχει τη φιλία. Όταν δεν είναι μια μόνο σαρκική αναστάτωση ή, ένα πάθος, η φιλία είναι η ραχοκοκαλιά του Έρωτα.
Γενικά είμαι άτομο που εξωτερικεύει τα συναισθήματά του, οπότε αν υπήρχε φιλική μόνο σχέση και ένιωθα και ερωτικά, θα το έλεγα. Αλλά και για το λόγο ότι ανάμεσα σε δυό πραγματικούς φιλους πρέπει να συζητώνται και να αντιμετωπίζονται τα πράγματα με ωριμότητα.

Σε φιλώ Alma!!!

ღ oneiremataღ είπε...

πιο εύκολα απαρνιέσαι το ερωτικό φιλί, διατηρώντας την σχέση φιλική...παρά να διατηρήσεις φιλία μετά από ερωτική σχέση...
ένας εραστής πάλι, μπορεί με το πέρασμα του χρόνου να γίνει και φίλος, αν το ζευγάρι είναι μαζί από μικρή ηλικία και κυρίως για όσο καιρό είναι μαζί, αν χωρίσουν, τίποτα δεν εγγυάται πως θα διατηρηθεί η φιλία...το να γίνει πάλι ένας φίλος, εραστής, δεν είναι κάτι ακατόρθωτο, αλλά είναι δύσκολο και απαιτεί πολύ προσπάθεια...ο ένας γνωρίζει τον άλλο, ξέρουν με κάθε λεπτομέρεια την προηγούμενη ερωτική τους ζωή κάτι που σύντομα θα εμφανίσει τα πρώτα σημάδια της ζήλιας και δεν είναι εύκολο να αποφευχθεί όσες υποσχέσεις κι να δώσουν ο ένας στον άλλο...

Το ημερολόγιο της Χοντρής! είπε...

Μερικοί απ τους μεγαλύτερους έρωτες ζωής ξεκίνησαν από μια δυνατή φιλία! Πείτε το όσοι το νιώθεται... γιατί στην τελική πόσο αληθινή είναι μια φιλία όταν δεν μπορείς να μιλήσεις με τον φίλο σου για τον νταλκά σου?? Και πόσο πιο ολοκληρωμένη είναι μια σχέση όταν ο συντροφός σου είναι ο καλύτερος σου φίλος??
Φοβάσαι να χάσεις μια φιλία ολίγον υποκριτηκή προκειμένου να κερδίσεις έναν μεγάλο έρωτα? Δεν νομίζω ότι χαίρεται κανείς μια φιλία όταν ενδόμυχα φαντασιώνεται άλλες καταστάσεις... μαρτύριο είναι..
Εγώ λέω τολμίστε το ... αν κάτσει θα είναι μοναδικό... αν δεν κάτσει και υπάρχει πραγματική φιλία θα σας περάσει και η φιλία θα επανέλθει με τον καιρό... Φιλάκιαααααααα

Evil Chef είπε...

Σε μια πολύ δυνατή φιλία κάποιος να δει κάπως αλλιώς τον άλλο και να μην του το πει ποτέ.Να διαλύσει τα πάντα και να φύγει νομίζοντας ότι έτσι είναι το καλύτερο.Είναι όμως;

Μου έχει συμβεί αυτό και ήταν απο τις χειρότερες στιγμές μου.Γιατί εγώ την αγάπησα σαν φίλη και αυτή σαν κάτι παραπάνω και δεδομένων των συνθηκών αυτό που ένιωθε και δεν ήθελε να πολεμήσει την οδηγούσε σε αδίεξοδο.Γιατί δεν μου πέρασε ποτέ απο το μυαλό ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο και επειδή όταν τέλειωσε η φιλία ,αυτή η φίλη ακολουθούσε έναν τελείως αντιθετο δρόμο απο αυτον που είχε μάθει με μοναδικό σκοπό να ξεχάσει οτιδήποτε είχε κοινό παρανομαστή ,με αποτέλεσμα -όπως έμαθα απο κοινούς γνωστούς- να πληρώσει ακριβό τίμημα για αυτές τις επιλογες.
Αυτό το πράμα με "γονάτισε" και ένιωσα(μάλλον νιωθω ακόμα) ότι είχα μερίδιο ευθύνης και συχνά αναρωτιόμουν αν θα ήταν καλύτερα να το είχα αντιληφθεί νωρίς (το κατάλαβα καιρό μετά απο το "σπάσιμο")και να το χειριζόμουν με με τέτοιο τρόπο που να το απέτρεπα.Δε ξέρω αν ποτέ θα πάρω γι'αυτό μια απάντηση αλλά πάντα υπάρχει η ελπίδα πως κάποια μέρα θα ξανασυναντηθούμε κάπου και ίσως αν δωθεί η ευκαιρία να το ξαναπροσπαθήσουμε(να είμαστε τόσο καλοί φίλοι όπως πριν τα γεγονότα).
Ξέρω ότι νομίζει πως δεν της έχω συγχωρέσει το φέρσιμο της και αυτό επεδίωκε άλλωστε αλλά για μια ακόμη φορά θα "λουστεί" όσα ισχυρίζεται.
Το λογικό είναι ότι δε θα υπάρξει ξανά ,αλλά εγώ έχω μαλώσει με την λογική...

Όμορφη ανάρτηση ,μου ξύπνησες μνήμες που αν και επώδυνες,είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της ζωής μου!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ΝΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ!!! :)

ΤΗ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΟΥ!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

μακάρι να μπορούσαμε να ερωτευθούμε έναν φίλο μας... έναν άνθρωπο που ήδη ξέρουμε πολύ καλά, που ήδη αγαπάμε.

για μένα το ιδανικό και κάποιες φορές ανεφικτο, είναι ο έρωτάς μας να γίνει συγχρόνως και ο καλύτερός μας φίλος...

μαρουλοκόριτσο, τι μπέρδεμα και αυτό!!!
φιλιά ξενύχτικα και βροχερά!

Alma Libre είπε...

Πάρα πολύ σωστές καί ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ολες σας οί απόψεις ,σάς ευχαριστώ πολύ ολους , πού μέ τιμήσατε μέ τά σχόλια σας γιά άλλη μιά φορά ..

Evil Chef ..σέ καταλαβαίνω απόλυτα φίλε μου . άν διάβασες παραπάνω παρόμοια κατάσταση μέ την δική σου βίωσα παλιά .. μόνο πού η δική μου έιχε άδοξο τέλος ..

lourdi lourdaki είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!
ΤΟ email το ελαβες?

Ρεβεκκα είπε...

μου εχει συμβει οχι απο την δικη μου πλευρα,αλλα στο τελος κακιωσε μαζι μου γιατι δεν ανταποκρινομουν.μπερδεμα αυτες οι καταστασεις.φιλια Μαρα μου κ καλη εβδομαδα να εχεις...

Alma Libre είπε...

Lourdaki μου τό έλαβα .. καί σού απάντησα .. καί εγώ .
Τά φιλιά μου .

Ρεββέκα μου γλυκιά .. οπως τό πες ..
αλλά συνβαίνουν καί αυτά . Η ζωή μάς παίζει " ανήλεα" παιχνίδια πολλές φορές .
Φιλιά στα ζουζούνια σου .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...