"Μη νοιάζεσαι αν σ ένα δρόμο περάσουν κι άλλοι , αφού πρώτα θά,χεις περάσει εσύ.
Αν χρειαστεί να τον ξαναπεράσεις , θα τον ξέρεις".

Αυτή η γωνιά αφιερώνεται
στήν μαμά μου Νίνα .



Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

"Αναπόληση μιάς μορφής ..μιάς αγαπημένης "


" Μεσα στον καθρέφτη βλέπω εσένα "

Έχεις μιαν ιστορία στο πρόσωπο
δεν μπορώ να βρω την άκρη της
ούτε να θυμηθώ την καταγωγή της
αλλ' αυτή η θάλασσα που αστραφταλίζει μέσα στα μάτια σου
τα φύκια που κρέμονται απ' τα μαλλιά σου

οι παιδικές αναμνήσεις που πεταλουδίζουν στο ραγισμένο σου μέτωπο.. φέρνουν μια γεύση χαμένου καλοκαιριού.....
κάτι από μια σπάνια περιπέτεια που δεν έζησα ή που θα '  θελα
                                             πολύ     να ζήσω.......

Μη γελάς με τα πρόωρα ασπρισμένα μου μαλλιά είναι μια κούραση.....
από εμφυλίους ,  πολέμους ,  απελπισιές , αγώνες , επαναστάσεις ,  δικτατορίες ,   
κατατρεγμούς  ...


δε θυμάμαι αν υπήρξε ποτέ ένα ήρεμο πρωινό σ' αυτόν τον κόσμο να σκύψει κανείς στη γαληνή του..επιφάνεια και ν' αναζητήσει μες στον καθρέφτη της τον εαυτό του.....


γι' αυτό δεν το κατάλαβα πώς έγινε και μου άσπρισαν τα μαλλιά.....
κι έφυγαν οι καιροί σαν τα πουλιά από κοντά μου.....


κι έχασα την αίσθηση που μετρά.......
εσένα.....
 εμένα......
τις ιστορίες  μας......
τα πρόσωπά μας ...
και πια δεν ξέρω ...
αν η ιστορία που έχεις στο πρόσωπο είναι η δική μου ...
ή μήπως το δικό μου πρόσωπο είναι που έχει αυτή τη δική σου ιστορία "...



απ τό παλιό τετράδιο ...
γία εναν παπού πού είχα δεί στό Ζάππειο
νά κάθεται στό παγκάκι καί νά αναπολεί ...


Επιστροφή στην αρχική σελίδα.

16 σχόλια:

Καπετάνισσα είπε...

Έχασα την αίσθηση που μετρά....


Δυστυχώς μετράμε μόνο όταν είμαστε παιδιά... μετά μας "μετράνε" τα προβλήματα και η καθημερινότητα μας...μέχρι που έρχεται πάλι εκείνη η στιγμή του απολογισμού ....

Είθε στο μέτρημα, να είμαστε εμείς οι νικητές...

Τα φιλιά μας!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ! ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ!

Alma Libre είπε...

Καπετάνισσα ... Καλώς ήλθατε . σάς ευχαριστώ πολύ ,ετσι ακριβώς είναι . μάς μένουν ομως καί οι οποιες αναμνήσεις (καλές η ακόμα καί δύσκολες )..πού είναι η " παρακαταθήκη καί η περιουσία " τού παρόντος ..
Σάς φιλώ πολύ .

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ είπε...

Πολύ όμορφο μα και πολύ φιλοσοφημένο..
Καλή εβδομάδα

Alma Libre είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ σέ ευχαριστώ πολύ .. χαίρομαι πού σού άρεσε.
Τήν Καλημέρα καί καλή εβδομάδα
Φιλιά .

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Πολύ όμορφο! Πολύ αληθινό!

Με συγκίνησες πολύ, φίλη!

Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια πόσες ιστορίες, πόσες εικόνες μπορεί να μας δημιουργήσει στο νού ένα και μόνο πρόσωπο, μία και μόνο στιγμή???
Όπως πάντα με ταξίδεψε η αναφορά σου, δημιουργησες εικόνες μιας ολόκληρης ζωής........
Φιλί......... τόοοοοοοοοοσο.........

Evil Chef είπε...

Ομορφο πολύ το κειμενάκι απο το παλιό τετράδιο!

Ομως έχω μια μονάχα ενσταση ...
Γιατί οσοι γραφουμε συνήθως μιλάμε για πράματα που φερνουν μια μελαγχολία(γλυκιά εννίοτε);
Αυτό το πρόσωπο δε μπορεί ,θα είχε και φωτεινές σελίδες στο βιβλίο του.
Νομίζω ότι βλέπουμε άσπρο-μαύρο τα πράματα γύρω μας ,ενω υπάρχει χρώμα.Γιατί να μην μπορούμε να το δούμε και αν το βλέπουμε γιατί δε μπορούμε να το περιγράψουμε....;

Μου θυμισε η περιγραφή σου τον παππού μας που αναπαύτηκε πριν 2 χρόνια -έτσι κάπως έμοιαζε .
Ενας σπάνιος άνθρωπος ,με πολύ προχωρημένες αντιλήψεις για τα χρόνια που κουβάλαγε και για αυτά που είχε ζήσει ,που δυστυχώς κάποιοι δεν εκτιμήσαν όσο έπρεπε το χρόνο που ήταν μαζί μας...

Ανώνυμος είπε...

"απ τό παλιό τετράδιο ...
γία εναν παπού πού είχα δεί στό Ζάππειο
νά κάθεται στό παγκάκι καί νά αναπολεί ..."

ειμαι σιγουρη πως επιασες τις σκεψεις του...

φιλακιααααααααααααααα...

καλη συνεχειαααααααααααα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!

Alma Libre είπε...

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ
γλυκιά μου σέ ευχαριστώ πολύ .Τιμή μου πού σού αρέσουν τά κείμενα μου .
Καλή εβδομάδα καί σέ σένα .φιλιά .

αγαπημένο λουλουδάκι σέ ευχαριστώ πολύ .. ο νούς τού ανθρώπου είναι ανεξάντλητος .. ειδικά οταν κατακλυζεται καί από ομορφες αναμνήσεις αγαπημένων προσώπων .
σέ φιλώ γλυκά .

Alma Libre είπε...

Καπετάνιος σέ ευχαριστώ .Καλώς ήλθες.
Τιμή μου .
Καλή εβδομάδα .

Evil Chef γλυκέ μου μάγειρα ,πολλές φορές γράφουμε μελαγχολικά γιατί η ιδια η ποίηση απο μόνητης μάς δημιουργεί ενα γλυκόπικρο συναίσθημα μελαγχολίας η αλλιώς μιά " χαρμολύπη " οπως έχει πεί καί ένας Μεγάλος ποιητής μας ...αλλά αυτή είναι ομως καί η μαγεία της .....
καί βέβαια εξαρτάται καί από τήν ψυχολογία μας , εκείνες τίς στιγμές
πού πιάνουμε τήν πένα .
Σέ ευχαριστώ πολύ .

Alma Libre είπε...

simone
γλυκιά καοκκινογοβίτσα μου ..σίγουρα εκείνος θά είχε πολύ ομορφότερες καί περισσότερες σκέψεις ..η ίδια η αγάπη εμπνέει ..
σέ ευχαριστώ πολύ πολύ ..
φιλί μεγάλο .

SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS γλυκέ μου πάπιε σέ ευχαριστώ πολύ . καλή εβδομάδα καί σέ σένα .

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

ζωγράφισες με λέξεις του ανθρώπου το΄αύριο...

πολλά φιλάκια αγαπημένο μαρουλάκι!!

Ανώνυμος είπε...

σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωω για το βραβειο.. απο τα βαθη της καρδιαςςςςςςςςςςς...

τρεχω να το κρεμασω στο σαλονι μου..

καλη συνεχεια σου ευχομαιιιιιιιιιιιι...

φιλακιαααααααααααααααααααααααααααααα..

Ανώνυμος είπε...

α.. ξεχασα να σου πω την ιστορια του κεφτε...

ο κεφτες ειναι ενα φιλαρακι καλο.. ο οποιος.. εχει ενα γλυκο παιδακι μηνων... που η γυναικα του τον απατα.. ειχε βαλει δικο του ανθρωπο να την παρακολουθει... αυτος να χωρισει δεν θελει γιατι θα χασει το παιδι.. και ετσι αποφασισε να αλλαξει πολη .. να την παρει.. να την απομακρυνει απο τον δεσμο της..

τωρα ο δεσμος της νεαρας την χωρισε.. ο κεφτες ομως δεν της εχει πει ποτε πως εχει μαθει για τον δεσμο της...

και δεν ξερω και αν θα της το πει ποτε... τωρα αυτος της ειπε για την ταχα μου μεταθεση... αφου αυτος το επεδιωξε... και αυτη συμφωνησε αφου εχει πλεον χωρισει...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...